SALAM KENAL....DARI PERMATA HATI MAMA TERIMA KASIH ATAS KUNJUNGAN ANDA SEMUA......DAN BERBANYAK2TERIMA KASIH JUGA UNTUK YANG SUDI FOLLOW YAN.....DAN YAN BERHARAP SANGAT.....TOLONG TINGGALKAN LINK ANDA SUPAYA SENANG YAN NAK JEJAK KEMBALI.........

TERIMA KASIH DAUN KELADI.......
KALAU SUDI SINGGAH DAN FOLLOW SEKALI.......


kawan alam maya

Friday, 14 December 2012

CUTI CUTI LANGKAWI.....PART 1


Salam untuk semua.......harap semuanya sihat dan ceria selalu hendaknya ye......!!!!!!!di n3 kali nie......yan nak kongsi gambar2 yang di ambil sewaktu berkunjung ke langkawi baru2 nie......kali nie yan n3 gambar2 yang diambil sekitar dataran helang.....biasalah kan..... kalau datang sini mesti ambil gambar kat dataran helang nie........sebagai gambar untuk kenangan..........








gambar nie pula diambil di pantai cenang masih banyak gambar2 yang di ambil di pantai nie......nanti yan akan n3 untuk part 2 pulak ye...







tenguk aween tu....sampai tertutup matanya sebab kepanasan maklum masa ambil gambar nie.....masa dah nak balik dalam pukul 2 petang masa tu kan panas terik kesian2 he heeee......








ikhwan tu haaaa......macam dia pula yang nak terbang.......tapi dari gayanya macam nak angkat burung tu.........betul tak.......???????









ok.....semua sampai bertemu lagi.....salam sayang untuk semua.....jumpa lagi........!!!!!!DAAAA.......

4 comments:

  1. ohhh..lamenye saya tak gi langkawi.. tgkkan gbr ni baru tersedar lame gile kot tak gi sana..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke....lepas nie pergi tau best.....

      Delete
  2. ala..la...Yan..dah follow sini juga..#20
    comell & ensem anak2 yan..cute...:)

    ReplyDelete
  3. tq....banyak2 atie... sudi singgah follow pulak lagi....macam mama dia la...he he....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...