SALAM KENAL....DARI PERMATA HATI MAMA TERIMA KASIH ATAS KUNJUNGAN ANDA SEMUA......DAN BERBANYAK2TERIMA KASIH JUGA UNTUK YANG SUDI FOLLOW YAN.....DAN YAN BERHARAP SANGAT.....TOLONG TINGGALKAN LINK ANDA SUPAYA SENANG YAN NAK JEJAK KEMBALI.........

TERIMA KASIH DAUN KELADI.......
KALAU SUDI SINGGAH DAN FOLLOW SEKALI.......


kawan alam maya

Wednesday, 9 January 2013

JOM SINGGAH ZOO NEGARA PART 2




Assalamualaikum.......

salam sejahtera untuk semua......
tuuuuu.....nampak tak....kat atas tu.....sang bedal tengah tidurlah tu.....jangan takut tau......sebenarnya n3 hari nie.....bukan nak cerita pasal sang bedal nie......tapi sambungan pasal singgah zoo hari tu....nie... bahagian kedua pula.....tak tahu berapa agaknya bahagiannya ye.......yelah banyak sangat gambar2 yang di ambil waktu disana......maklum banyak betul haiwan2 kat sana....bukan selalu jumpa pun.......meh.....sama2 kita layan gambar kat bawah nie..........







yang nie anak teruna dan dara yan ye.....haaa...tu kat belakang diaorang tu....ada haiwan nampak tak....tu...yang kecik2 tu....bangau tengah berehat tu......





gambar budak2 berdua nie......di ambil kat reptilia house.....kat atas tu....ada biawak besar tapi bukan betul punya....hanya di buat dari batu.....







yang nie....pula.....sang singa....nun jauh di sana.....kalau masuk awal sangat macam nielah.....susah nak tengok haiwan2 nie kebanyakan tengah tidur lagi.......







ha...tu...tu...tenguk sekumpulan seladang asia yang nie....tak besar sangat.....ada yang lebih gagah perkasa gitu.....he heeee.....








ewah2...orang datang nak ziarah dia.....dia asyik membuta je.....macam nie...lah gayanya kalau berkerja syif malam kan.......?







nie.....lagi satu....pak belang... orang datang buat tak tahu je......memang tak menghargai tetamu yang datang....nun....jauh di sana....








ala.....tomelnya.....si kumbang nie....hitam lah hitam si tampuk manggis sungguh pun hitam ku pandang manis....mmmm...geram.







yang nie.......sangat sopan....nampak kita je....terus datang....rupanya nak di dokong.....eeee....idok le.... teman mendokongnya he heeee......








sang kura2 nie...pun tengah tidur juga.....nak buat apa lagi kan....makan orang beri nak apa lagi tidur je la........





sang biawak nie....pun sama.....hari2 makan tidur2 tu jelah...kerjanya......nak buat macam mana terkurung macam nie......kan....kesiannya dia.....


OKLAH.......KAWAN2 SAMPAI JUMPA LAGI.....
DAAAA............



12 comments:

  1. Seram nengok buaya kt atas tu Yan..hehhee..
    Budak2 mesti suka kan pegi zoo..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa lagi...bila cuti je ajak pergi lagi...heee..penat nak berjalan kat sana...tu yang malas tu....

      Delete
    2. ada masa nnti nak bawa hero sy tu pegi Zoo jugak..bagus juga sbnr nya.. dapt kembangkan minda mrk ttg haiwan2 ni...:)

      Delete
    3. memang bagus...dapat mengenali haiwan2...yang belum pernah di orang lihat...

      Delete
  2. Cantiknya rambur..curly lagi..original ya? Saya kalau ke sini suka pegi pagi2 so xdelah panas sgt kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye...ori punya....memang ingat pagi best...tapi tu...la...haiwanya pula tidur...he heeee...

      Delete
  3. budak2 memang suka g zoo kan kak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye...suka sangat...cuba tak de...haiwan2 tu....dia orang pun tak nak nya...betul tak...?

      Delete
  4. saye suke sangat pegi zoo ..bile tengok gambar gamba ni, rase cam nak gi melawat zoo la pulek ..jumpe kawan lame ..nyet nyet ..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke....nanti kita pergi sama2 ye....

      Delete
  5. rasa cam nak bawk anak anak k zu melawat zoo saja bila baca n3 ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bawa je zu....anak2 suka punya....kalau dapat datang melawat zoo negara nie....punyalah banyak binatangnya sampai tak larat nak jalan di buatnya.....

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...