SALAM KENAL....DARI PERMATA HATI MAMA TERIMA KASIH ATAS KUNJUNGAN ANDA SEMUA......DAN BERBANYAK2TERIMA KASIH JUGA UNTUK YANG SUDI FOLLOW YAN.....DAN YAN BERHARAP SANGAT.....TOLONG TINGGALKAN LINK ANDA SUPAYA SENANG YAN NAK JEJAK KEMBALI.........

TERIMA KASIH DAUN KELADI.......
KALAU SUDI SINGGAH DAN FOLLOW SEKALI.......


kawan alam maya

Monday, 26 August 2013

PENANGAN BERCUTI ADA YG MATI & ADA YG SUBUR.....






Assalamualaikum........

Salam lembaran untuk semua kawan2.....moga bulan syawal ini membawa sinar kebahagiaan untuk kalian semua...Alhamdulillah hari nie.....baruYan dapat buat n3 terbaru setelah bercuti hampir 2 bulan......rindu pula dengan kawan2 semua.....terima kasih pd yg sudi singgah bertanya khabar......apapun kalian memang kawan2 yg terbaik ok....!!!!!!
mmmm.....bercakap pasal bercuti nie...lah penangannya seminggu balik kampung pokok2 takde yg menyiramnya.....hanya mengharapkan hujan yg tak kunjung datang maka tamatlah riwayat pokok kacang purple yg baru belajar berbuah hari tu......kesian2....kan...?







bagi pokok labu nie....pula bertambah subur & sedang berbunga harap2 ada hasilnya nanti Insyaallah......


 





cili besar nie...pun tengah rancak berbunga & berbuah ada yg dah masak sedia untuk di petik....


 
cili ceri nie....pun bertambah subur dengan buahnya sedang berputik....bila buahnya masak biasanya burung2 akan datang untuk menikmati rasa cili yg manis nie......












 pokok kari nie....pun subur & menghijau gitu.....walaupun hidup menumpang gitu......








ok semua.....sampai kita bertemu di n3 yg akan datang & sempena bulan syawal nie.....Yan menyusun sepuluh jari memohon ampun& maaf andai ada salah silap nya ye...!!!!!!

SELAMAT HARI RAYA.......untuk semua.....

Assalamualaikum........

9 comments:

  1. assalam yan..selamat hari raya..
    wah banyak jiugak yg kian subur membesar wpun tuan sibuk beraya kan..semoga dpt menikmati hasilnya nanti yer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa salam UA....samalah kita ye.....

      insyaallah....

      Delete
  2. Salam Yan..
    patutlah pokok kering ye sbb tuan nya tak menyiram..hehe
    lama Yan menghilang..tercari2 juga..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah......di tinggalkan begitu saja.....kesian mati kekeringan kan...?
      ada rasa rindu ke...he heee.....

      Delete
  3. Salam lebaran Yan. Mujur masih byk yg subur. Suka tgk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah kita ye.......Alhamdulillah.......

      Delete
  4. gitulerkan.. hujanpun tak menentukan... nasib der gak masih subur..

    ReplyDelete
  5. Salam, tumpang tanye. Cili ceri tu boleh dimakan ke? Ke cili hiasan sj. Br beli ts

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...